středa 11. března 2015

A je to tady...

Civím na prázdnou stránku a přemýšlím, co asi tak napíšu.
Jéj mám svůj blog. To je jako mít vlastní pozemek na Marsu.



Mám malý virtuální prostor. 
Skoro si příjdu jako bych dobila Severní pól.
Je to tady můj první článek, ale to už jste si asi všimli.
Jo, radost tu já projevovat umím, což už mi taky už hodilo pár trapasů.


Vím, že první článek není až tak šíleně důležitý, protože za pár měsíců si na něj nikdo ani nevzpomene. Nicméně aspoň využiju situaci a představím se.

Vystupuju pod pseudonymem (Je tohle vůbec pseudonym? Toť otázka.) Marcipánová Martha. Pro vás ovšem pouze Martha. 
Chodím na střední školu. 
Disponuji velmi zvláštní vášní pro časopisy o vaření ovšem už o něco slabší vášni k vaření. 
Občas se mi stávají dost zvláštní věci (tím nemyslím nic paranormálního). Jsem magnet na trapasy a mé sny jsou taktéž mnohdy velmi zvláštní, ale to ještě poznáte. Hold spoilery dnes nejsou na pořadu dne. Ok?


Jak to tak vidím, dnes jsem asi došla na konec. Snad jednou skončím třeba tahle:


Nakonec vám už snad sdělím jen to, že budu ráda za každý komentář  a konstruktivní kritiku.


Obrázky jsou ze stránky we♥it a someecards
Gif jsem nalezla na giphy

Žádné komentáře:

Okomentovat