středa 18. března 2015

Můj seriálový tip: Switched at birth

Vítejte u nové rubriky.
Ano, přiznávám všechny, jsou tak trochu nové, neboť teprve blogovat začínám.
Jak sám název napovídá tady vám, budu dávat tipy ať už na seriály, knihy nebo film či něco jiného co mě napadne.

Pro dnešek jsem si vybrala v poslední době můj nejoblíbenější seriál.
Řeč je o Switched at birth.




Začnu obecnými informacemi.
Seriál je americký, vysílá ho stanice ABC.
Doposud má 4 série, právě je seriálová pauza.
Ale to jen tak na okraj kdyby to někoho zajímalo.

Pointa je následující.
Dvě dívky byly po porodu vyměněny.
Bay žije v rodině bývalé baseballové hvězdy Johna Kennishe. Velmi dobře situované.
Naproti tomu neslyšící Daphne žije pouze se svou matkou a babičkou v chudé čtvrti.
Rodiny se dohodnou na společném bydlení v domě Kennishu.
Ovšem objeví se problémy. Kennishum vadí hluchota Daphne, škola Daphne, Bay se rozhodne hledat svého otce. Rodiče Bay dají případ výměny k soudu.
Všichni se snaží spolu společně vycházet, což se jim minimálně ze začátku nedaří.


V seriálu můžete čekat nálož znakového jazyka.
Dokonce už i já umím pár znaků, z čehož mám ohromnou radost.
Příběh téhle rodiny mě doopravdy chytnul a nejednomu známému jsem o něm nadšeně vyprávěla.
Ale co si budem povídat je nutno přiznat, že občas je to také americké.
No co bychom taky po těch Američanech pořád chtěli. Stačí, že nás nepřetržitě zásobují seriály.



Tak zkuste a uvidíte. Třeba se vám neslyšící (Jak jim říká moje mamka.) zalíbí stejně jako mě.

Znáte tento seriál? Líbí se vám? Nebo se na něj po mém tipu podíváte? Podělte se o své názory v komentářích.

Fotky mám z Grabeel-army a Broadwayworld.
Gif je jako vždycky z Giphy.




2 komentáře:

  1. no ne, myslela jsem, ze jsem jedina, kdo tenhle serial zna a jsem rada, ze to tak neni :) ted uz jsem teda dlouho nekoukala, neni cas :( ale jednu dobu jsem to sjizdela porad :) znakovy jazyk umim, takze pres nej jsem se k serialu puvodne dostala. i kdyz to neni cesky znakovy jazyk, takze v serialu mu vubec nerozumim :-D ale je to zajimavy, kultura neslysicich a tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě ten seriál zaujal díky výměně. Musím se teda přiznat, že ze začátku mi znakování vadilo, ale rychle jsem si zvykla :) Taky mi přijde zajímavá ta kultura neslyšících speciálně, když neslyšící hrajou opravdu neslyšící.

      Vymazat