sobota 14. března 2015

Vyděšený mladík, díky kterému mám řidičák

Myslím, že z některých silničních setkání se mnou se naši spoluobčané léčí ještě dnes.
Přiznávám, řízení mi zrovna moc nejde.
Po celou dobu mého působení v autoškole jsem svému okolí vyprávěla někdy až neuvěřitelné historky o kvalitách mého řízení.
S tímto obdobím stresu a beznaděje, že já se snad nikdy řídit nenaučím, jsem se rozloučila asi jako každý jiný uchazeč závěrečnými zkouškami.



Na začátku svého působení v tomto nervy drásajícím kurzu jsem hledala informace o zkouškách.
Chtěla jsem toho vědět co nejvíc.
Ptala jsem se všech známých.
Četla všemožné fóra.
Na jednom jsem se dokonce dozvěděla o ztrápeném mladíkovi.
Psal o svém stresu a nervozitě.
Dočetla jsem se tam, že se už čtrnáct dní učí, dělá si všemožné testy, ale nic mu od stresu nepomáhá.
Celkem mě to vydědilo.


Abych vás uvedla do děje. Autoškolu jsem dělala oproti mým známým dost dlouho.
Přesněji asi půl roku.
Mám vážné podezření.
Myslím, že nejedna kamarádka zastávala názor, že už tu autoškolu ani nedodělám.
Dokonce už i já měla vážné pochyby o mém absolvování.



Když nastalo období před mými zkouškami, pohltila mě prokrastinace.
Všichni to známe. Nechce se nám nic. Natož se učit to už vůbec ne.
Právě v tomto období jsem si vzpomněla na onoho mladíka z fóra.



1) Cítila jsem se hrozně, protože zkoušky se blížily a to dost rychle.
Za což jsem samozřejmě nemohla.
Ale za což jsem už mohla, bylo to, že jsem se ještě ani nepokusila najít si zkušební testy.
2) Vzpomněla jsem si na onoho mladíka.
Což mě dostalo do rozpaků.
Chudák, možná celé noci nespal a já bez problému prokrastinuju.
Ani mi to nedělá sebemenší problém.
Zkrátka a dobře mi to připadalo vůči němu ne fair.



Nakonec jsem se začala učit asi čtyři dny před zkouškama a to dost intenzivně.
Ale stres se mi vyhýbal až do posledního dne.
Vlastně mě popadl, až když jsem poprvé uviděla test ve zkušební místnosti.

Má rada na závěr: nečtěte diskuzní fóra.
Může to ve vás zanechat důsledky.

Máte také nějaké zážitky z přípravy na zkoušky?
Podělte se v komentářích.

Nezapomeňte, že mě nově můžete sledovat na Facebooku, Twitteru a Bloglovinu.

Obrázky jsem nalezla na weit.
Gify jsou z giphy

10 komentářů:

  1. A udělala jsi je teda bez problémů nakonec? Nějak mi to v článku chybí takové to rozuzlení :P
    Jinak já jsem na ty testy taky vcelku srala, učitel chtěl, abychom si alespoň dvakrát projeli těch 800 otázek celkově, co jsou na stránkách zkušebních testů, to jsem samozřejmě neudělala, projížděla jsem to tak nějak jak se mi chtělo vždycky chvíli, ale u nás na to dost dbali, tkaže jsem si musela asi čtyřikrát v průběhu kurzu jít psát zkušební testy, aby věděl, jak na tom jsem, což bylo asi fakt jediné, co mě nutilo se na ně učit. Potom ve zkušební místnosti jsem naštěstí měla fajn otázky a měla jsem myslím 47 bodů z 50ti.
    Ale taky jsem četla nějaká fóra a tak, naštěstí mě to moc nevyděsilo :D mě pořád všichni v okolí uklidňovali, že to udělali větší debilové, než já, tak to přeci musím udělat, že znají takový lidi, co maj řidičák, tak by to nebylo možný. No a zvládla jsem to :D jinak jsem taky zjistila, že někteří spolužáci to dělali na x krát, takže vzhledem k tomu, jak hrozně mi to nešlo, vlastně nechápu, co se stalo :D

    Fajn čánek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Nakonec jsem to v pohodě zvládla. Chystám ještě článek o zkouškách. My jsme právě testy vůbec nedělali, takže jsme to museli dohánět doma. :)

      Vymazat
  2. Ahoj! pekný blog nechceš sa navzájom sledovať? http://zivotpubertiacok.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  3. No tak hlavně že si je zvládla, já ve svých 22-ti letech řidičák nemám, takže žádná funny story se nekoná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych se přiznala tak mě se do toho vůbec nechtělo, ale bydlím na vesnici a autobusy tady nejezdí zas až v takových intervalech jak by bylo ideální. Navíc miluju cestování autem. Přeji Ti hodně štěstí kdyby ses do toho někdy chtěla pustit :)

      Vymazat
  4. Já jsem ten řidičák nezvládl ani na pátý pokus. Vyslechl jsem si na to spoustu blbých řečí, ale dneska mě to nijak zvlášť netrápí. Nepotřebuju ho a stejně bych se za volantem akorát neustále bál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jasně, není důvod se zbytečně stresovat, když ho nepotřebuješ. Jak už jsem se zmiňovala nahoře bydlím na vesnici, takže u nás je to s dopravou horší.

      Vymazat
  5. A já jsem si po přečtení nadpisu myslela, jak jsi ohrožovala nějakého mladého učitele autoškoly svou sváteční jízdou... ne, tak ne :D Jinak gratuluji k absolvování.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. To bych si nedovolila :D Mimochodem můj učitel byl celkem postarší :)

      Vymazat